Výsledky vyhledávání pro "Andy Kubert"
Společnost jednoho a bratrstvo druhého
Naši hrdinové opustili K.O.R.D.. Nyní je měl čekat slavný návrat do Silverbridge, kde Karl hamberladge znovu usedne na Velkou skálu a vyžene proradného Morholda.
Dětský den, svatba a jeden velký útěk
Stříbrné šípy se znovu setkaly se starým přítelem. Zjistily, že Klaus Morhold vytváří pod Silverbridgem hromady nemrtvých a to samé udělal s jejich bývalým členem.
Morhold na hrad!
Mrtvoly dvou členů posádky v Balbale znamenaly pro Stříbrné šípy rychlý přesun zpět do Neoportu. Neodpustily si ovšem krátkou návštěvu místního kasína, kde Effi prohrála slušnou částku..
Záhada lodi Cognitus
Zvláštní vrčení uprostřed noci v džungli, patřilo hladovám diplacer beastům. Ty přepadli naši skupinu hned ve chvíli, kdy Bea obdržela další zadání mise od Gruldana.
Brána v džungli
Nová dobrodružství čekají Stříbrné šípy! Prvním je cesta ze Silverbridge do nedalekého Neoportu, domovského města Vincezna.
Rodina především
Uuuuf. Události několika posledních dní by dostaly do kolen i toho největšího rváče. Stříbrné šípy si tak dávají nějaký čas jen pro sebe než se vydají na další dobrodružství.
Náhoda nebo Osud?
Po vyřešení démonických problémů v Silverbridgi naší nově pojmenovanou skupinu Stříbrných šípů čekalo několik dalších problémů. Nejprve bylo potřeba vrátit Baahira.
Sedm Stříbrných šípů
Démonický kult rozprášen. Jeho vůdce Bernard ve vězení v Silverbridgy. Soví démon Emilio zabitý. Naše skupina si konečně může odpočinout. Odměnou jim může být nové společné jméno pro skupinu.
Na prahu smrti
Naši hrdinové propadli skrze kouzlem vytvořenou díru do hromady nepříjemností. Zaútočili na ně slizy, ghúlové a kultistka. Poté se dozvěděli, že za nemocí skutečně stojí soví démon
Prázdno a přitom tak plno
Po výměně Effi za Baahira naše skupina čeká, až se Ronald vrátí a s ním i jejich zotročený člen. Mezitím hledají v Ivywoodu zbojnici Osaam. Zjišťují , že nejsou jediní a že Osaam je nakaženo nemocí.
Vichr z hor přináší nemoci
Naši hrdinové po rozhořčené hádce s Ronaldem a klidnější debatě s dlakošakaly vedenými Shadyou rozmýšlejí další cíle cesty. Baahir se rozhodne, že je jeho úkolem, jakožto klerika, nabídnout sám sebe.
Crew chystá komiksy s Flashem, které slouží jako předloha k filmu
Nakladatelství Crew šikovně na přelom května a června chystá vydání dvou legendárních komiksů s Flashem. Jedná se o crossover Flashpoint a o Nejrychlejšího muže planety, které jsou předlohou pro film.
To strašný prokletía
Naše skupina zjistili, že se ve vězení v tvrzi pana Chamberledge na Velké skále nachází kapitán Orwell. Pravděpodobně jediný člověk, který dokáže říct Dorianovi informaci.
Kapitán Orwell a závazek
V minulém díle se naši hrdinové poprvé rozhlédli po Silverbridgy a zjistili, že věcí se tu děje spoustu. Mnoho drobných příběhů a zajímavých osob, se kterými se mohou setkat a popovídat si.
Únor, kdo?
Naše skupina se v minulém díle doplavila s kapitánem Johnem Viertelem do města Silverbridge. Mají ve městě spoustu práce, snad každý z Faneé něco potřeboval.
Zákony a morálka
Po velké a zuřivé radě městečka Faneé za přítomnosti šlechticů ze Silverbridge se naši hrdinové rozhodli vyrazit dále za svým dobrodružstvím, zpět přes moře do "Perly pobřeží obchodu".
Knock, knock, kdo je? Nata HU
V minulé epizodě se skupina zúčastnila rady mezi městečkem Faneé a mezi velvyslanci Silverbridge. Jakožto zástupci Gruldana a hradu Temnozář vyjednali podmínky importu a kontroly zboží na ostrov.
Na tahu, zase oni!!!
Naši hrdinové se připravují na schůzi mezi městem Faneé a Silverbridgem, kde budou zastupovat Gruldana a Temnozář.
Proč byste nikdy neměli číst knihy
Skupina hrdinů má již za sebou první úkol. Jak Gruldan žádal, tak se vydala do džungle do vesničky Řečiště a přinesla ze starého skladiště v Jámě zvláštní věc.
Velká píseň
Stojící u zdi naši hrdinové marně čekají než Brendelmanovi muži probourají díru dostatečně velkou na průlez. Rozhodnou se tak prozkoumat podezmní chrám hlouběji a důkladněji.
Nespoutaný plamen
Po dlouhém sklouznutí do hluboké díry, odkud bandité slýchali pouze hrozivé zvuky, se naši hrdinové ocitají v podzemních komplexu. Velice pravděpodobně v prastarém chrámu.
Břitva u krku
Po přijetí úkolu od Gruldana Icewarda se vydává skupina bez Baahira směrem do vesničky Řečiště. Cesta džunglí trvá našim hrdinům celý den a následujícího rána přichází do oázy klidu.
Diamant džungle
Setkání s Pršipláštěm nejprve pro naši skupinu nedopadlo tak, jak chtěli. Setkali se s dvěma bazilišky, ti proměnili Baahira a Vincenza v kamen a utekli. Ani napodruhé neměli příliš štěstí.
Pršiplášť
V druhém díle se skupině našich hrdinů povedlo opět přivézt zpět z kamenné formy Baahira a Vincenza. Všichni se pak společně dali do prohledávání zbytku extradimenzionální vily.
Knihy útočí
V prvním díle kampaně se poprvé shledali dvě skupiny dobrodruhů, dvojice lidských válečníků, Dory a Alius, a exotičtější trojice lidí, kteří jsou řízlí něčím nezemským, Baahir, Beatrice a Vincenzo.
Problémy s kopyty
Je to tady!!! Po dvouměsíční odmlce se skupina Na tahu vrací s novou kampaní, novým dobrodružstvím, novým světem a novým studiem! Přijďte se podívat na epický začátek další několikaleté éry.
Věčné duše: Epilog
Finále putování Věčných duší bylo plné akce a silných emocí. Příběh Věšných duší ale posledním střetem s Nezzodanem neskončil. Jaké byly dopady jejich životů a akcí na svět a obyvatelé Wildmountu?
Věčné duše: Poslední střet - Finále sezóny
Přichází poslední střet Věčných duší s Nezzodanem. Stanou se z nich legendy, nebo svět zaplaví nemrtví? Připojte se k velkolepému vyvrcholení příběhu Věčných duší skupiny Na Tahu.
Útesy smrti
Věčné duše se setkávají se svojí kamarádkou Sharlott, která se rozhodla najít cestu do světa mrtvých, aby zachránila svého bratra.
Výlet do hor
Po zjištění, že Nezzodanovým cílem je přivolání démoního Prince nemrtvých Orcuse do Materiální sféry se rozhodly velice rychle jednat.
Trojice
Kam se poděly Věčné duše? Někteří bystřejší z Vás možná dobře tuší, že se naše skupina hrdinů ocitne na místě, kam doufali, že se ještě nějakou chvíli nevrátí a tímto místem je temná sféra plná stínu.
Zkrocení zlé zvěře
Věčné duše se po ne přílíš dlouhé době opět setkávají a zjišťují, že určité události se děly příliš podezřele současně. Je možné, že Myriada a Gentleman mají prsty v předchozích útocích.
Vzpomínky na draka
Věčné duše se v posledním díle rozdělily na 2 skupiny. Mistral s Thomericanem se vydávají na daleký kontinent Marquet, do Mistralova rodného Ank'Harelu.
Podniky Hupperdooku
Po nalezení Pozua, poražení Zorxeona a návratu do materiální sféry se Věčné duše ocitají ve Vile. Řeší problematiku svého návratu a potenciálního nebezpečí, které mohla tato skutečnost vytvořit.
Mašinérie naděje
V minulých dílech se Věčné duše ocitly uprostřed Stínopádu, který dlouhé dny překonávaly, aby našly stvořitele Que T., Pozua.
Stinná cesta
Již v minulém díle zjistily Věčné duše, že kouzlo mlýna přeneslo celou skupinu i budovou do zřejmě nejnebezpečnějšího místa, které si mohou představit, do Stínopádu.
Dům hrůzy
Po neúspěšné konfrontaci nemrtvých bývalých společníků Bavelina a Mydlinky, se naše skupina, po dlouhých hádkách a debatách, vydává oplatit posádce lodi Klapka jinou mincí! Lstivou!
Vikinská řežba Seveřan je podle prvních reakcí nejlepším filmem Roberta Eggerse
Už zanedlouho budeme moci jít do kina na novou filmovou pecku jménem Seveřan od Roberta Eggerse. Snímek se již dočkal prvních reakcí, přičemž se zdá, že Eggers natočil zatím svůj vůbec nejlepší film.
Akce
Při setkání s posádkou pirátské lodi Klapka, se Věčné duše setkají také s Trentem Ikithonem, který podle všeho má být nejhlubším žaláři pod Rexxentrem.
Film Marvelous and the Black Hole představí drzou dívku, které změní život stará kouzelnice
Snímek Marvelous and the Black Hole se pochlubil oficiálním trailerem. V něm se dočkáme Sammy, mladé a hubaté dívky, která není žádným neviňátkem. Vše se ale začne měnit s příchodem kouzelnice Margot.
Klapka
Věčné duše dorazily do města Tussoa, kde shánějí poslední ingredienci na rituál zkrocení medvěda. Zjistily, kde se má ohnivý kámen a jeho majitel nacházet.
Dřevo na podpal
Věčné duše získaly druhou ingredienci k Anthonyho rituálu. Přitom také objevily vstup do Stínopádu, který sebou přinesl mnoho záhad, zejména ohledně spojení Nezzodana a Williama.
Krok do stínu
Po vyřešení podobnosti mezi Nezzodanem a novým přírůstkem do skupiny Williamem, se naše skupina vydává nalézt pagodovou květinu. Stále trápeni poslední zprávou.
Známá tvář
Věčné duše se po dni čekání znovu setkávají s Mistralem, který se ve spěchu vrací po náléhání Thomericana. Současně skupina řeší problém s Bogolo Bogolo, kteří ne a ne přestat terorizovat Samoty.
Cesta je jasnější
Naši hrdinové již mají všechny informace, které se o jejich dalších úkolech ve městě Port Damali daly sehnat a mohou se tak vydat na cestu. Poslední zastávka je v obchodě s knížkami automatona.
Neber úplatky nebo se z toho zblázníš!
Naši hrdinové dorazili do města Port Damali, odkud budou směřovat jejich další výpravy. Mezitim ovšem musí sesbírat nějaké informace a přístavní velkoměsto je jich přímo plné.
Lež
Věčné duše v převlečení inflitrovaly vilu vinařské společnosti Laffath a Legrand. Zjistily, že za jejich vysokým prodejem je skutečně něco nekalého.
Ve víně je ..........
Věčné Duše se shledaly se svým starým společníkem Anthonym ve městě Feolin. Jeho novým partnerem v boji proti prokletí je ovšem osoba z Sharlotiny minulosti, kočičí muž jménem Julianne.
Hromy, oheň a křídla
V minulém díle se Věčným duším podařilo zabít obryni Ar a nadobro tak osvobodit Kordovu kapli od všech dětí původního strážce Askarfista. Následně se daly do oprav kaple a celé pevnosti.
Dračí doupě II: Záhada slunečného chronometru, One shot w/Killer & Gelu
Veľký DM Jiras tento týden reprezentuje v softbalu. Na jeho místo se vetřel Killer a pod vyhrůžkou smrti spišskou borovičkou donutil všechny vyzkoušet místo DnD 5e český systém Dračí Doupě II.
Blazegrip
Věčné duše po smrti svého největšího fanouška stále hledají místo, kde se nachází Klaxan Blazegrip. Nicméně on sám ví, ve kterém hostinci skupina přebývá a dal to jasně najevo.
O krok blíže
Připojte se k dalšímu dobrodružství Věčných duší! Po posledním sezení je to víc než napínavé. Co se stane s Věčnými dušemi? A jak to dopadne s Anthonym?
HEXAKORON: Příběh šestý
Kolem roku 1950 se v rodinném hotelu Panorama, který leží hluboko ve Švýcarských alpách, sejdou různí hosté z celé Evropy. Někdo jede za zimními radovánkami, další se seznámit s někým novým.
HEXAKORON: Příběh třetí
Pokračování speciálního "morového" hraní. Kdo bude vypravěčem tentokrát? A o čem ten příběh bude? Šest příběhů, šest sezení, šest Dungeon Masterů. Stát se může vše.
Železožrouti
Naše skupina v minulém díle opustila Vilu Que Tina stvořitele Pozua a jeho ženy Elxi. Vydali se tak zpátky směrem do Hupperdooku, jen aby objevili alpskou chatku obydlenou novým majitelem.
Napřed práce, potom zábava
Věčné duše uzavřely jeden z problémů, který v minulosti způsobily. Odstranily obrovské žabí monstrum jménem Blob a nyní řeší otázku přesunu zpět do Království. Vítejte u nové epizody Věčných duší!
Kibbles' Compendium of Craft and Creation aneb když chcete tvořit víc
Dlouhou dobu byla řemesla pouze faktorem v minulosti každé postavy jen proto, že pravidla toto "nařizují", pro některé to ale nestačí a chtějí víc a právě pro ně tu je tento Kickstarter!
Wolverine: Zrození
Paul Jenkins
2020