Událo se

@3NDorCZE Tak určitě, reálně jsi ho vyfakoval a pak děláš, jak ty vlastně nic. To je naprostá většina případů.

To jak jsi včera spamoval ty komentáře pod streamem bylo fakt smutný. Jak malé dítě, které se raduje z toho, že se chudému dítěti rozbila jeho jediná hračka. Když to dáme dohromady s tím výše, tak to asi mluví za vše ne?

@3NDorCZE a koho to zajímá? Já Vávru taky nemusím, stejně jako nemusím spousta herců, ale miluju jejich umění a hraní. Oprosti se od soukromí těch, jejichž produkt konzumuješ, nemusí tě zajímat. Zajímá tě výsledný produkt jejich umění.

Při zhlédnutí traileru mi naskočila husí kůže,jo vypadá to perfektně a moc se těším na únor až to bude venku,to bude zase jízda tohlematyWow moje nejočekávanější gameska roku 2026.fiolaThumbsUpindianDíky za info nemůžu se už dočkatfiolaPog

@Maxianimal Squadrons byly super v multiplayeru, singleplayerová kampaň je ale i z mého pohledu hrůza. Po stránce hratelnosti to je spíš povrchní, nesmyslně protáhlý tutoriál a příběhově je to asi nejhorší Star Wars produkt, jaký se v posledních X letech objevil na trhu. Ve srovnání s příběhem Star Wars Squadrons je i seriálová Akolytka ekvivalent Kmotra 2 gelunny Bohužel naprostá většina lidí, která Squadrons zkusila, zamířila právě do singleplayeru, takže zakusila to nejhorší, co hra mohla nabídnout.
Osobně se ale opakování případu Squadrons příliš nebojím. Zaměstnanci Fuse Games mají očividně závodní hry v krvi, zatímco pro Motive byla hra jako Squadrons do značné míry novinka, a v příběhu z prostředí ilegálních závodů si asi nikdo nebude hrát na rádoby šokující (ve skutečnosti 100% předvídatelné) zvraty, události údajně měnící půlku galaxie (ve skutečnosti měnící velký kulový) nebo zdánlivě klíčové (ve skutečnosti naprosto banální) role známých postav typu Wedge Antillese. K tomu jednoduše není důvod

Pro mě osobně bylo největší překvapení vidět Dana Housera na TGA. Nejvtipnější okamžik byl, když "It just works" oznamoval hru roku. coffee

@lukassscze je to Endor, marná snaha. :D

Game Awards je hlavně o penězích... a když dopředu všichni ví, že vyhraje Clair obscur, pak je mi na blití z předstíraného upřímného nadšení z vítězství...

Za mě je vítězem jednoznačně Kingdom Come: Deliverance 2 – hra roku i RPG roku. Hrál jsem jak Expedici (80 hodin), tak KCD2 (300 hodin), a i když byla Expedice velmi dobrá a mám rád i JRPG, KCD2 mě naprosto pohltilo. Už dlouho mě žádná hra takhle nevtáhla – je to mnohem komplexnější a rozsáhlejší zážitek.

Expedice na mě působila působivě, ale něco mi bránilo se do ní naplno ponořit. Nedokážu přesně říct, co to bylo – možná to působilo trochu uměle, možná za to mohl Unreal Engine nebo omezené možnosti dialogů.

Za mě KCD2 – 11 z 10.
Clair Obscur? Solidní osmička, možná slabší devítka.

Minulý rok mi prišiel nabitejší oznámeniami