Událo se

Jojojo, stejně jako byl Starfield gelunny

kez by nekdo mel skromne povidani a hra pak byla super ... lepsi produkt nez ten ktery se hlasa az do vysin nebeskych ...

to jako ze novy fallout bude klidne na 600h .. loool .. nekdo si asi leci mindrak z neceho maleho ...

@carcha8 Tak Elder scrolls není o příběhu a nikdy nebyl, ikdyž stále hráči jsou utvrzelí že ano. Každé Elder scrolls je hlavně o side questech a hlavní příběh není až tak podstatný. Jinak skyrim sem nedávno hrál kvůli videu a prakticky sem u toho ztratil 100h svého života a vůbec nelituji. Soubojový systém je horší, ale stále zábavný pro casual hráče.

Tohle stojí za napsání článku?
Aha...
že po Vánocích je vždy novinkové sucho, takže můžeme být rádi aspoň za tohle.
😆😆😆😆😆

@JohnMcClane nemá. Také mě to štve . Mám ji tam v knihovně . I se všema dlc koupenou . Je to škoda . Nechápu proč to tam nedají.

@MajkRezonant takhle nemám ani potitivni vztah s Wolverinem a věřím tomu ze to bude skvělá hra, tak proč tak nedoufat u Blada...😉

Pokud TES6 vyjde, tak tam bude víc stromů, jak v pětce.

Jen aby to vůbec vyšlo.

"S postupnou zvyšující se kvalitou VR titulů" - no já stále tedy čekám, kdy se ten trh VR her trochu zvedne. Většina z toho, co člověk najde, jsou balasty, co někdo ukuchtil na koleni a neměly viditelně ani moc velký rozpočet.

Část VR komunity i stále čeká na hry typu VR MMORPG, kterých pár bylo oznámeno, ale buď nevyšly nebo to je ve stavu alá Zenith: Nexus nebo Ilysia. Osobně bych za kvalitní VR MMORPG zabíjel a nebylo by mi líto za to dát z fleku i 100€ nebo mít klidně měsíční předplatné.

Bohužel se mi zdá, že trh s VR hrami dost stagnuje a ani po letech to není to, v co mnozí doufali, protože studia do toho nechtějí cpát peníze. Trh je malý, vývoj složitější, je tu nedůvěra v komunitu, protože ve VR zase nehraje člověk každý den... Drží se hlavně menší projekty a specificky zaměřené projekty, které nemají velký budget a velké provozní náklady + klasika Beat Saber, která snad nikdy neumře.

Nevim no, moc mě to neláká. Arkane pro mě vždycky bylo symbolem jednoho z mála mainstream/AAA immsim studií, které táhlo tu nevděčnou vlajku žánru který kritika miluje, ale lidi bohužel málo kupují. Tedy, málo na to aby se vyplatila náročná produkce takových her. Abych byl přesný.
Nicméně po Redfallu na mě úkrok od originálních značek směrem k licencované značce značí doufání v kasovní trhák. Což je sice logické, ale za mě spíš nešťastné. K Bladeovi žádný pozitivní vztah nemám, ani jako malého mě ty filmy nezajímaly, takže.. Nevím co by se muselo stát abych o téhle hře uvažoval jako o něčem co chci hrát a co by bylo důstojné dobré reputace jejich starších her (rozuměj především Dishonored a Prey, s přivřeným okem Deathloop).. x/

@Ashus tak osobně bych tipoval, že v creation editoru budou normálně vidět instance objektů a stačí sečíst objekty v kategorii tree. Je to docela normální funkce v enginech.

@Radek-Hajda Protože vyjádření se už dlouho nedělají pro zákazníky ale pro majitele/zdrojové peněženky - tj. pro společnosti, které tu společnost vlastní (tady Microsoft) nebo pro stock holdery.

Řeší se to podobně, jako dost dalších věcí v dnešní době - hlavně ať to má líbivou fasádu, co je pod kapotou, na tom nezáleží.

A vzhledem k tomu, že v dnešní době padají studia jako mouchy, ať už pro rebranding nebo přesun zdrojů či nějaké to šetření, i bez ohledu na to, co už mají za sebou, tak se podobných vyjádření v brzké době nezbavíme.

Člověk dnes nemá už šanci odhadnout, jak na tom hra před vydáním bude, protože tu jsou studia, co jsou nová nebo mají za sebou průšvihy a dokážou ze sebe vymrsknout zlato a pak tu máš i studia s dlouhou a kvalitní historií, co ti můžou přinést výsledek procesu po požití trávy psem...