Událo se

Docela v tom vidím Infinite. A moc se těším. Snad se na GA dozvíme víc

@rexikos9 Možná rok po vydání. 😉

@pedro1pedro Když to posčítáme tak jsme při velmi optimistickém odhadu u hypotézy, že náklady byly 80 M USD a příjem byl sotva 90 M USD za 2 roky prodejů což vám každý ekonom řekne, že je to finanční výbuch že bylo lepší prachy nechat na spořícím účtu. Prostě čistý zisk by mohl být sotva 10 M USD a to je opravdu finanční propadák ať chcete nebo nechcete. A jak píšu výše udělaný odhad je rozhodně z těch velice optimistických ať se to někomu líbí nebo ne.

@michael-nae Vidím že jsi pořád stejný jako vždycky :D.. Hele měl jsem dát na rady a kašlat na tebe jakkoli reagovat, protože to tvoje překrucování a zakecávání mě vážně nebaví.. Jsi prostě provokativní kripl kterýmu jde jen o rozmíšky... Vyčerpávající reakci jsi ode mě dostal, tu by pochopil i zaostalejší kretén, ale tobě to prostě nebude stačit, ty chceš jet pořád dál a mlátit prázdnou slámu. Všechno co jsi chtěl nebo mohl chtít pochopit ode mě vejš máš, zbytek už bych se jen pořád dokola opakoval.. Do budoucna počítej s tím, že až se na mě zase vytasíš s nějakým podobně hovadským komentem, tak tě automaticky ignoruji.. Protože tohle je opravdu o ničem. geluDeal

Moc nechápu opět zdejší nářek v diskusi nad tím jak je to super hra a že nechápete EA. Přitom zrovna tady je zcela jasné, že šlo o hru, která se nejspíše ani nezapaltila. Fakta jsou totiž jasná. Pokud hra prodá 2 M kopií tak za plnou cenu prodala maximálně 1 M Kopií (mega optimistický odhad spíše to bude tak 800 000 kopií)a to při ceně mezi 60 - 70 EUR (dle platformy), většina prodejů nejde přes EA takže počítejte že z této částky je potřeba odečíst provizi Steam, PS Store atd.řekněme 25 % z celkové částky) takže jsme na příjmech maximálně kolem 55 M USD. Jenže jen náklady na hru byly někde kolem 50 M USD a k tomu marketing řekněme za 30 M USD je celkem 80 M USD.

Takže hra byla po prodeji 1 M kopií nejspíše stále ve ztrátě cca. 25 M USD když uděláme velice přátelský odhad toho zbytku 1 M kopiií a řekli bychom, že průměrná sleva na další nákup byla 35 % pak by prodejní cena byla max. 46 USD z toho si obchody vezmou svou provizi (25 %) a vyjde nám, že zbylý milion mohl přinést max. 35 M USD.

@JohnMcClane To myslíš vážně? Chceš srovnávat debilní parní stroj, který povede akorát k fyzickému úpadku lidstva, když se všude lidi budou vozit a nebudou muset už nikdy nikam jít pěšky, s AI??? To ta degenerace začíná brzy.

@DooctorRob za mě to je Demon’s Souls

@MajkRezonant „Nemáš právo na názor“, „nelíbí se mi, že tě bavilo CP víc“… to všechno jsou konstrukce, které sis vyplodil sám. A ne, nepodsouvám ti žádné „objektivní hodnocení“. Ty sis to celé vztáhl na sebe.
„objektivní 7/10“ se týkalo čistě hry jako takové. Ne její/tvé zábavnosti. Někdo si může užít i tu největší pitomost a bavit ho to, i když objektivně by to bylo třeba jen na 5/10. To nikomu neberu, protože to, jak koho hra baví, bude vždy subjektivní.
Navíc hned v prvním komentáři jsem to psal tak mi tu prosím nepiš o malém děcku když pak reaguješ stejně a ještě jako kdybych ti pomluvil tvojí oblíbenou hračku. Ty to bereš od začátku čistě jako nějaký útok na tvou osobu a názor ale ve finále místo normální odpovědi od začátku útočíš jen ty na mě. :)
A objektivita samozřejmě existuje. Jen se nedá aplikovat na všechny prvky a hlavně ne na zábavnost a subjektivní prožitek. To ale neznamená, že nejde objektivně hodnotit hru podle konkrétních mechanik, designu, originality nebo technických a dalších metrik.

No uvidíme jak si poradí s optimalizací na PS5pro 😁

@ReggieKray A to měl asi tak 5 minut. Pokud to opravdu je jen zlomek, tak jsem ještě víc zvědavý na zbytek. 🙂

@22riakon22 Z potvrzených her zatím pro mě největší lákadlo. 🙂