Asymetrická dvojkovka odkazující se na legendu o zmizelé kolonii z ostrova Roanoke z období osidlování Ameriky. Na stůl se vyloží devět podezřelých, z nichž jeden je hráč za čarodějnici. Jeho úkolem je dokončit rituál. Jeho protivníkem je lovec čarodějnic, který se snaží čarodějnici odhalit. Hra může skončit čtyřmi způsoby. Čarodějnice vyhraje, pokud dokončí rituál, nebo pokud lovec popraví tři nevinné kolonisty. Lovec vyhraje, pokud se mu podaří popravit čarodějnici a nebo, pokud si lízne karty všech podezřelých, tedy pokud se stoprocentní jistotou určí, kdo je čarodějnice. Desková hra pracuje s kartami a také s žetony, tedy s mechanikou umisťování pracovníků (worker-placement). Hra vyhrálo roku 2018 cenu dánskou cenu za design Otto na Fastivalu za nejlepší hru výstavy.

Obrázky ke hře