Když je nějaký film opravdu hodně špatný, mnoho fanoušků má tendenci si z něho tropit žerty a přistupovat k němu se značnou dávkou sarkasmu. Jak jsme vás již před několika dny informovali, smolař roku Morbius se o víkendu vrátil do více než tisícovky kin po celých Spojených státech. Stalo se tak patrně na základě nejrůznějších fanouškovských memů, vtípků a žertovných proseb o pokračování. Celkově se začalo o Morbiovi opět hodně mluvit, přičemž plantážníci od studia Sony si řekli něco ve stylu: ,,Hele, lidi začal Morbius zase nějak zajímat. Co kdybychom ho vrátili zas na nějakou dobu do kin? Třeba nám to vynese nějaký balík.“ A tak se také stalo, ovšem lidé od Sony velice rychle zjistili, že to možná nebyl úplně ten nejlepší nápad.

Během víkendu, kdy se Morbius do kin vrátil, totiž vydělal jenom bídných 300 tisíc dolarů. Jen pro porovnání, Top Gun: Maverick během toho samého víkendu vydělal ve Spojených státech přes 86 milionů. Pro studio je to však nejenom trapas, ale patrně i vyhozené peníze, protože návrat do kin samozřejmě také stál nemalou částku. Jedno je ale jisté. Po této události budou mít fanoušci o zábavu postaráno, přičemž tak můžeme očekávat další várku nejrůznějších memů. On vlastně nakonec ten film měl i určitá pozitiva, alespoň se můžeme na jeho účet dobře bavit.

Fanoušci si obzvlášť oblíbili parodickou frázi „It's Morbin' time“, která je původně inspirovaná Strážci vesmíru. Srandu si z filmu udělal i sám Jared Leto, který komiksového upíra ve filmu ztvárnil. A to prostřednictvím instagramového příspěvku, na který se můžete podívat níže. 

Morbius vydělal celosvětově v kinech žalostných 163 milionů dolarů, tudíž šance na pokračování jsou opravdu extrémně malé. Možná dokonce i nulové, což by nebylo příliš překvapující, protože mnozí fanoušci ho považují za jeden z nejhorších komiksových filmů všech dob. Na recenzi Nerdfixu se každopádně můžete podívat níže.