Magazín · Novinky · ve čtvrtek 28. 5. 2020 14:14
Sega vidí spoustu nových příležitostí po úspěchu filmového Sonica
S letošním filmem Ježek Sonic to sice ze začátku kvůli designu hlavní postavy nevypadlo příliš dobře, ale nakonec se po jeho vypuštění do kin ukázalo, že mu odklad prospěl a že jde o poměrně kvalitní film, který svým úspěchem předčil v USA i Detektiva Pikachu. Stal se tak nejvýraznějším videoherním filmem všech dob v USA. Jak se však k filmu staví samotná Sega? Vedoucí Sonic Studio, Ivo Gerscovich, se nyní na Redditu vyjádřil k úspěchu filmu a jak celkově formoval značku Sonic. Řekl, že film znovu oživil sérii Sonic a pomohl tomu, aby se stala ještě důležitější.
„Úspěch filmu pozitivně ovlivnil mnoho oblastí značky od přinesení nové generace fanoušků až po získání fanoušků na místech po celém světě, která nemusí být pro nás tak dostupná,“ řekl.
Déle Gerscovich zmiňoval, že to, co bylo na začátku spíše odpor se v průběhu pětiletého budování značky změnilo na silnou podporu. A také přirovnal vnitřek práce na značce, která byla dříve považována za nostalgickou a stala se velmi relevantní, k tlačení velké sněhové koule. Pomůžete jí nabrat rychlost a ona se začne pohybovat čím dál tím rychleji – potom to je najednou jen o snaze udržet krok.
„Růst a úspěch značky přináší mnoho nových příležitostí vyprávět nové příběhy a dodávat nový obsah a produkty,“ dodal. Filmu se tedy povedlo otevřít dveře k novým příležitostem v této značce.
V další odpovědi na Redditu Gerscovich řekl, že věděl, že má film Ježek Sonic tajnou přísadu nezbytnou pro úspěch: „Když jsem viděl talent všech zúčastněných lidí, péči a touhu natočit skvělý Sonic film, mé spidey smysly mi řekly, že máme něco zvláštního. Jak již bylo řečeno, skutečnost, že film zlomil filmové rekordy pro adaptace videoher, je velkým úspěchem všech, kteří neúnavně pracovali na tomto projektu, a také rostoucí fanouškovské základny, která film podporovala.“
Vzhledem k finančnímu úspěchu prvního filmu Sonic nejspíše můžeme očekávat pokračování. Sice zatím nebylo oznámeno, ale Gerscovich doufá, že k tomu dojde.
„Není co oznamovat, ale když mluvím za sebe a svou rodinu, rádi bychom viděli další film. Moje děti mi stále citují hlášky z filmu každý den a přicházejí s novými příběhy,“ řekl.
Sonic vydělal 146 milionů dolarů v USA a 167,7 milionů dolarů z mezinárodních trhů, což představuje celkem 306,7 milionu dolarů po celém světě. I když se jedná o nejvýdělečnější filmovou adaptaci v USA, stále celosvětově zaostává za Warcraftem (439 milionů dolarů), Detektivem Pikachu (433 milionů dolarů), Rampage (428 milionů dolarů) a Princem z Persie: Písky času (336 milionů USD). Není to ale úplně férové srovnání, protože se Sonic neobjevil na filmových plátnech v Číně a Japonsku, zatímco ostatní zmiňované filmy ano.