Akční horor Vetřelec: Romulus odehrávající se mezi filmy Vetřelec a Vetřelci má v kinech mimořádný úspěch, kromě jiného i proto, že režisér Fede Alvárez ve svém filmu úspěšně propojil hned několik vetřelčích titulů. A to včetně Promethea, nebo videohry Alien: Isolation. To není nic divného, protože jak režisér řekl pro Inside Total Film podcast, byla to právě tato hra, která ho inspirovala k tomu natočit film o Vetřelci

„Ukázalo mi to, že Vetřelec může být skutečné děsivý. Proto jsem si tehdy říkal, že pokud bych mohl dělat cokoliv, chtěl bych udělat Vetřelce a znovu vyděsit diváky tímhle netvorem a v tomhle prostředí. “ řekl režisér v rozhovoru.

Jedním z takových odkazů je otevírání dveří na stanici, kde dizajn ovládání připomíná ovládání generátoru ve hře. Výraznějším odkazem jsou ale všude přítomné nouzové telefony. Ty ve hře fungovaly jako místo na uložení hry. Ve filmu diváka upozorňují, že postavy se brzy dostanou do vážných problémů.

„Jsou rozmístněny strategicky v celém filmu, takže když vidíte telefon, víte, že nastanou problémy.“

Byli jste v kině a všimli jste si nějaký z těchto telefonů? A pokud ano, kde? Napište nám to do komentářů a jestliže jste ještě film neviděli a nevíte, jestli za to stojí, podívejte se na naši recenzi, kde jdeme s hodnocením filmu více do hloubky.

Překonává Vetřelec: Romulus Ridleyho Scotta?