Geparim. Svět plný nebezpečí, dobrodružství, přátelství, ale především svět, kde se skupina dobrodruhů jménem Stříbrné šípy snaží prostě a jednoduše přežit. Druhá kampaň hráčů Na tahu je již v plném proudu. Pokud jste některé epizody vynechali a potřebujete rychlou rekapitulaci, tak zde ji máte.

Záhada lodi Cognitus 

Zvláštní vrčení uprostřed noci v džungli, patřilo hladovám diplacer beastům. Ty přepadli naši skupinu hned ve chvíli, kdy Bea obdržela další zadání mise od Gruldana. Strhnul se lítý boj, který naštěstí pro naší skupinu dopadl velice dobře a všichni se tak mohli vydat do Balbaly. V ceště jim stojí ohromná řeka Nabdago, kterou zvládají překročit za pomoci místního převozníka. Dostavají se tak do města na řece, na souši i na stromech najednou. Taková je totiž Balbala. Stříbrné šípy zde ovšem nachází další 2 mrtvé členy původní posádky Plamene oblohy.

LVL UP! STŘÍBRNÉ ŠÍPY - NAHAZUJEME ŽIVOTY - LEVEL 5

Naši hrdinové postoupili na další úroveň! Jejich nové schopnosti uvidíme až v epizodě 28, ale jak se podařilo naházet životy? To zjistíte v tomto videu!

Morhold na hrad!

Mrtvoly dvou členů posádky v Balbale znamenaly pro Stříbrné šípy rychlý přesun zpět do Neoportu. Neodpustily si ovšem krátkou návštěvu místního kasína, kde Effi prohrála slušnou částku, kterou Vincenzo vyhrál zpět. Po cestě do Neoportu zjišťují kouzelnou moc brýlí, které našly. Ve městě se pak potkávají s poslední žijícm členem posádky Plamene Oblohy, Rolfem. Zjušťují, že jde o pobláznění z jakéhosi kouzelného předmětu, načež se strhnu ohromná bitva, když se loď s novou posádkou a novým jménem objeví a hledá na Rolfovi odplatu.

Krutý Ostrov Rozmazleného Draka

Naší skupinu čekalo rozdělování s pokladu a zbytků po posádce lodi Cognitus. Největší odměnou pochopitelně je létající loď samotná a naši hrdinové dělají vše pro to, aby ji získali. V cestě jim chvíli stojí rodina Vincenza, rod Salvatore. Působící jakožto policie v Neoportu převezmou místo činu a s ním i loď. Ovšem díky Darmonovi a zbytku posádky Smaragdového nebe kapitána Orwella se Stříbrným šípům daří získat loď pod svou kontrolu. Čeká je krátký odpočinek a pozvánka na ples Klause Morholda, který získal Velkou skálu v Neoportu jakožto Strážce Silverbridge. Společně s nyní již komodorem Orwellem se vydávají na oslavy, kde se dozvídají zdrcující zjištění.

DĚTSKÝ DEN, SVATBA A JEDEN VELKÝ ÚTĚK 

Stříbrné šípy se znovu setkaly se starým přítelem. Zjistily, že Klaus Morhold vytváří pod Silverbridgem hromady nemrtvých a to samé udělal s jejich bývalým členem, dědicem titulu královského rádce Parusu, Dorianem. Následně je celá skupina nucena opustit stříbrné město a vydává se rovnou k řešení problému. Nalézt Karla Chamberledge na K.O.R.D.. Tam se ovšem setkávají s nejedním problémem. Pirátské rodiny jsou ve věčném sporu a neustále něco potřebují. Našim hrdinům se ovšem povede všechny úkoly splnit a přesvědčit piráty, aby je pustili za drakem Rawmightem. Ten chce jen jedno Strážce Silverbridge.

Pravidla řádu

Poté, co se naši hrdinové dozvěděli pravou identitu Karla Chamberledge, se rozhodli o téměř sebevražednou akci. Prison break hadr. On nejprve zaměstná draka Rawmighta do té doby, než se skupina dostane výtahem zpět do města, následně oni udělají ve městě dostatečný rozruch, aby všichni mohli společně opustit ostrov K.O.R.D.. Plán zdá se vyšel, jen na jednu malou detailní drobnost. Možná víc, když započteme zničený Den dětí a ztracený svatební dar. Ovšem to nejdůležitější je, co se stalo s jistým členem skupiny.

RYCHLE A ZBĚSILE 10 - ONE-SHOT - NA TAHU

To ale není vše. Kromě tradičného fantasy dobrodružství se členové Na tahu posadili do rychlých mašin a stali se RODINOU ve one-shotu s témou Rychle a zběsile 10! A možná přijde i Vin Diesel. Spíše tedy ne, ale dva vyholení tam jsou...

Další dobrodružství Stříbrných šípů vás čekají již tenhle čtvrtek. Tak se nezapomeňte koukat.