Možná neuvěřitelně trapná chyba, možná úmyslný marketingový tah. Ať už je to jakkoliv, tak Mattel, americký hračkářský gigant, se nedávno omluvil za malér, k němuž došlo před pár dny. Na krabice s jeho panenkami, které byly inspirované nadcházejícím pohádkovým muzikálem Čarodějka (v originále Wicked), totiž „omylem“ vytiskl špatný URL odkaz, jenž vedl na místo, kam… by děti hrající si s panenkami asi ještě chodit neměly.

Ze zamýšleného odkazu 'wickedmovie.com' jim totiž vypadlo slovo „movie“, čímž odkaz rázem vedl na web pro dospělé od společnosti Wicked Pictures. Ta se mimo jiné specializuje na produkci kvalitních parodických porno filmů. Odkaz sem dávat nebudeme, ale věříme, že zvědavci si určitě nějak poradí. Mattel každopádně uvedl, že této chyby hluboce lituje, přičemž rodičům doporučil, aby obal se špatným odkazem vyhodili, případně adresu začernili. 

Samozřejmě se nabízí otázka, zda to nakonec Mattel neudělal schválně, není ostatně žádnou novinkou, že se velké firmy těmito ,,jakože“ chybami snaží ve skutečnosti upoutat pozornost médií. To už necháme na vaše posouzení.

Zajímavé každopádně je, že někteří zákazníci, kterým se chybné krabice dostaly do rukou, se je už snaží prodávat jako kuriozitu za značně vyšší cenu.  

Kdo ví, třeba to ve výsledku alespoň krapet pomůže i tržbám zmíněného pohádkového muzikálu, který do našich kin dorazí již příští měsíc.

Film bude adaptací úspěšného muzikálu z roku 2003, který volně vychází z knihy Wicked: The Life and Times of the Wicked Witch of the West z roku 1995 od Gregoryho Maguirea. Odehrávat se tak bude ve světě Čaroděje ze země Oz.

O režii se postaral Jon M. Chu, který má za sebou tituly jako Podfukáři 2 (2016) a Šíleně bohatí Asiati (2018). Scénář zpracovala Winnie Holzman (Než jsme se našli).

V našich kinech od 5. 12. 2024.