Netflix je nechvalně proslulý zabiják seriálů, které si nevedou podle jeho představ, to už dávno víme. Streamovací gigant ale možná nepočítal s tím, že některé fanouškovské základny daných seriálů si to nenechají jen tak líbit a nezůstanou pouze u psaní nahněvaných příspěvků. To je přesně případ fandomu seriálu Válečná jeptiška, který Netflix nechal před těsně před koncem minulého roku zrušit po jeho druhé řadě. A jelikož ta měla spoustu nevyřešených dějových linek, mnohé fanoušky to pochopitelně nepříjemně překvapilo.

Po čase se tak rozjela kampaň #SaveWarriorNun, jejímž účelem je přivést seriál zpět mezi živé. Fanoušci tak streamovací službu na sociálních sítích žádají, aby „napravila svou chybu“ a seriál obnovila. Teprve nedávno ale skupina fanoušků zašla ještě dál. A rozhodla se, že se pro Netflix stane alespoň na čas otravným komárem, kterého nelze jen tak zabít. 

Ona skupina fanoušků totiž společně zakoupila místo pro billboard, který nechali pověsit přímo před hlavní kanceláře Netflixu v Los Angeles. Z kanceláří by tak na něj měl být krásný pohled pokaždé, když se někdo ze zaměstnanců podívá z okna na část ulice, kde se billboard nachází. Na tuto akci zareagoval i sám Simon Barry, showrunner celého seriálu, který byl samozřejmě ze zrušení také náležitě zklamaný. Ten byl z onoho nápadu ohromen a skupinu fanoušků pochválil skrze příspěvek na svém Twitteru. Na fotky z místa, kde se billboard nachází, se můžete podívat níže.

Billboard, na němž stojí "#SaveWarriorNun" a žádající obnovení seriálu pro třetí sérii, na místě zůstane po dobu čtyř týdnů. Do té doby kolem něj mnozí představitelé platformy budou muset procházet. Není známo, kolik přesně taková akce fanoušky stála, ale úplně levné to rozhodně být nemohlo. O to více to dokazuje, že seriál má skutečně velice silnou fanouškovskou základnu, která se s jeho zrušením nehodlá jen tak smířit. 

Na obnovu seriálu existují i nejrůznější petice, přičemž jedna z nich už zaznamenala přes 100 tisíc podpisů. Ovšem šance na to, že Netflix skutečně seriál pro třetí řadu obnoví, jsou poměrně dost malé. Obzvlášť vzhledem k faktu, že platforma plánuje výrazné omezení výdajů na obsah služby. Simon Barry se ale nechal slyšet, že se ještě pokusí seriál zachránit skrze jinou streamovací službu. Zda se mu to však nakonec povede, je zatím ve hvězdách.

Seriál sice nikdy neměl ohromující sledovanost, ale mnozí fanoušci se shodují na tom, že Netflix mu nevěnoval příliš velkou pozornost ani po marketingové stránce. Druhá řada měla také tu smůlu v tom, že vyšla necelé dva týdny před uvedením seriálového hitu Wednesday