Poněkud směšný titulek pro směšnou situaci. V půlce května jsme se dozvěděli, že služba Max se rozhodla vrátit ke svému předešlému názvu HBO Max. Původní rebranding na Max měl za cíl rozšířit nabídku o obsah z Discovery+, ale podle společnosti Warner Bros. Discovery se ukázalo, že značka HBO má pro uživatele větší hodnotu a důvěryhodnost.

A právě dnes služba dostala zpátky své staré jméno (nebo respektive jedno ze svých starých jmen). Změna proběhla automaticky, takže po spuštění platformy už uživatele přivítá upravené logo i úvodní animace.

Rebranding se týká všech trhů bez výjimky, jinak zůstává vše při starém: nabídka titulů, funkce i cenová struktura jsou beze změny. 

Připomeneme, že lidé od Warnerů a HBO uznali, že přejmenování služby na ,,Max“ ve výsledku nebyl zrovna nejlepší nápad, například podle Caseyho Bloyse, šéfa obsahu HBO Max, je značka HBO „kulturní zkratka“ pro určitou úroveň tvorby. A že by bylo chybou ji skrývat. Návrat k předešlému názvu tak má mimo jiné také odrážet to, jak důležitá je pro společnost kvalitní tvorba a originální příběhy.

Momentálně by měla mít služba přes 120 milionů předplatitelů, přičemž vedení společnosti si klade za cíl dosáhnout 150 milionů uživatelů do konce roku 2026.