Ano, čtete správně. Pokud jste si doposud mysleli, že Kouzelná beruška a černý kocour je jen pro děti, tak vás velmi rychle vyvedeme z omylu. Tahle franšíza si podmanila nejen dětské publikum, ale do své komunity přibrala mnoho dospělých fanoušků. Díky tomu má právě tenhle seriál tak obrovskou sílu a není divu, že se navazují různé spolupráce. Ovšem pokud je tady nějaký typ průmyslu, u kterého bych nečekala spolupráci, tak je to právě ten automobilový.

O velmi zajímavou spolupráci se podělil Volkswagen nejen na svých webových stránkách a Twitteru, ale hlavně byl součástí premiéry filmu, která ve Francii proběhla 12. 6. A lepší reklamu snad vymyslet už nemohli. Nejen, že propůjčili své logo do velmi očekávaného snímku Ladybug & Cat Noir Awakening, ale jsou v něm využity modely elektrických aut, které jsou inspirovány hlavními postavami. Nejvíce fascinující věcí na tom všem je, že ony modely aut jsou reálné projekty.

Právě automobil, který je inspirovaný beruškou, byl k vidění na jedné z francouzských premiér v Paříži a sklidil zajímavé ohlasy. Ona spolupráce Volkswagenu, ZAG a Mediawan Kids & Family je silně zaměřena na ekologii, která se hlavně u společnosti ZAG silně propisuje na již zmiňovaném seriálu. Na druhou stranu má Volkswagen už dlouhou dobu plán kompletně přejít na elektřinu a přestat vyrábět neekologická auta. Takového stavu by firma chtěla dosáhnout v roce 2026. V té době by se městy už měly prohánět modely aut, které najdeme ve filmu. A upřímně, kdo by se v nich nechtěl povozit?

V tiskové zprávě dále společnost uvádí: „Vozy rodiny ID jsou přepracovávány tak, aby odpovídaly filmovému vzhledu a atmosféře, a to v úzké spolupráci designérů jak filmových animátorů, tak společnosti Volkswagen a příslušného marketingového týmu kolem Gilberta Heise a Salima Yueksela. Hlavními hrdiny jsou inspirované dva vozy s futuristickým vzhledem: Chat Noir (Černý kocour) s vozem ID.41 a Ladybug (Berušky) – moderní postava, která symbolizuje silné postavení žen – v konceptu elektronického Beetlu. Luxusní ID. Vizzion bude spojen s úspěšným stylistou Gabrielem Agrestem a ikonický Volkswagen ID. Buzz2 bude vozem pro rozvoz pekařských dobrot z Tomovo pekárny.

Za případné nesrovnalosti se omlouváme, pokud by vás zajímaly přesné informace o vozech, stejně tak v jaké formě spolupráce s touto automobilkou probíhá, najdete odkaz na původní zprávu níže ve zdrojích. Nicméně se jedná o velmi zajímavé gesto.

Co se týče filmu o Berušce a Kocourovi, tak jestli se premiéry u nás v kinech dočkáme, je záhadou. Celosvětově je premiéra naplánována na 5. července/jula, následně by se měla objevit na streamovací platformě Netflix 28. července/jula. Z dosavadních ukázek můžeme každopádně usoudit, že se jedná o totální překopání původního seriálu ve výrazně vyšší kvalitě animací a s příběhovou zápletkou, která doopravdy dává smysl. A samozřejmě nesmí chybět typické rozbití francouzských památek, že?

A co vy? Těšíte se na film, nebo raději plánujete zakoupit stylizované autíčko?