Od roku 2024 začne Amazon zahrnovat reklamy do svého streamovacího obsahu na Prime Video. Toto rozhodnutí bylo učiněno s cílem získat více financí na vytváření televizních seriálů a filmů. Učiněno bylo poté, co se k podobným řešením přiklonily konkurenční služby Netflix a Disney+.

Amazon zdůraznil, že Prime Video stále nabízí „velmi přesvědčivou hodnotu“. Reklamy budou nejprve zavedeny v USA, Kanadě, Mexiku a Spojeném království, avšak později se dostanou také do dalších zemí, jako je Francie, Itálie, Španělsko, Mexiko a Austrálie. Česko prozatím zmíněno nebylo.

Zákazníci ve Spojených státech amerických budou moci zvolit možnost bez reklam za příplatek 2,99 dolaru měsíčně (70 Kč v přepočtu). Ceny pro ostatní země budou oznámeny později. Současná cena standardního Prime předplatného činí v České republice 79 Kč.

Někteří zákazníci vyjádřili své zklamání z tohoto oznámení, zejména vzhledem k tomu, že již platí za předplatné. Analytička Hanna Kahlert ze společnosti MiDia Research podle serveru BBC před nedávnem uvedla, že mnoho lidí není nadšených z reklam v placených službách, ale Amazon má dostatečnou sílu na trhu, aby mohl provést tuto změnu bez obav z masového zrušení předplatného.

Amazon také uvedl, že se bude snažit mít významně méně reklam než jiné televizní a streamovací poskytovatelé.