Minulá epizoda začala jako poklidný epilog dobrodružství v pevnosti Askarfist. Bohužel Duše udělaly rozhodnutí, které nebylo moudré. Kord za to Thomovi vyčinil a vznikl rozkol. Dokáží ho vyřešit?

CO SE STALO POSLEDNĚ?

Věčné duše odemkly obrovský řetěz a vyhrnula se na ně láva. I když to všichni přežili, někteří ze skupiny to nesli dosti nelibě. Ihned konfrontovali Sharlott a snažili se zjistit, co vlastně uvolnili. Odpověď na tuto otázku ovšem nezískali. Alespoň ne hned.

Po tomto zážitku se skupina rozhodla opustit pevnost a vydat se směrem do města Othe, ve kterém by měla řádit dračice, která je zároveň učitelkou Mistrala. Při odchodu z velké vstupní haly je ale zarazilo zjištění, že obrovské kamenné dveře, které byly dříve zamrzlé, jsou nyní volné. Proto se do nich Duše rozhodly nakouknout.

Hrdinové si velmi rychle uvědomili, že se jedná o trůní sál. Téměř ihned po vstupu do něj se před nimi rozprostřela ohromná hostina, ke které usedli jak hrdinové, tak národ Zbouřezrozených goliášů. Společnost jim také dělalo několik duchů - obrů, kteří bránili pevnost společně s Askarfistem. I ten se u hodovní tabule objevil. Velkou hostinu na počest šampióna boha Korda ovšem přerušila nečekaná událost.

Ve chvíli, kdy se Thomerican zmínil před Askarfistem o řetězu v podzemí, začalo veškeré jídlo i obři mizet. Zároveň se ozval hromový hlas, který nemohl patřit nikomu jinému než samotnému bohu. Seřval Thoma jako mladého kluka kvůli jeho nerozvážnosti. Očividně totiž Věčné duše povolily pouta velmi zlé a mocné bytosti.

Thom po tomto zážitku ihned konfrontoval Sharlott, která neustále tvrdila, že nic víc neví. Trpaslík se ihned poté sebral a dle pokynů svého boha opustil jeho pevnost. Zbytek skupiny ho následoval. Noc přečkali hrdinové v osadě Zbouřezrozených, které nyní velel nový náčelník Hromohlas. Druhého dne skupina zjistila, že Thomerican vůbec nespal a také, že již na sobě nemá pás boha Korda.

Hned ráno se Duše rozhodly, že nastal čas horu opustit a vyrazit dále. Všichni se tedy rozloučili s Hromohlasem, kterým jim velmi pomohl, a vydali se kolem chýše stařenky Ask dolů z hory. Dole je ovšem čekalo nepříjemné zjištění. Koně, které tam přivázali, byli pryč. Zůstal pouze jeden - kůň, kterého Que T. pojmenoval Fikus. S tímto zjištěním pokračovala skupina dál až do místa poblíž lesa, na kterém se rozhodla utábořit.

Mistral, který byl značně rozlícen atmosférou ve skupině, se rozhodl, že s tím něco udělá. Zakouzlil tedy Zónu pravdy s tím, že jim Sharlott odpoví na veškeré otázky. Ta se výslechu dobrovolně podvolila. Vyjasnila skupině, že má v plánu pokračovat s osvobozováním bytosti, ale nejdříve o ní chce zjistit nějaké další informace, aby věděla, co vlastně osvobozuje. Nedokázala jim ale slíbit, že s tím přestane. Duše si tím alespoň ověřily, že dokud bude Sharlott s nimi, nemusí se dalšího ničení řetězů bát.

Thom naopak v Zóně pravdy řekl, že nemá v plánu Sharlott zabít. Ne hned. Sharlott se poté vzdálila od skupiny a Mistral seznámil Que T. a Thoma se zakázkou, na které už dlouho pracuje pro Gentlemana ze Zadashe. Skupina se musí zastavit ve Feolinu a zjistit, jestli tam podniky, které Gentlemanovi patří, fungují, jak mají. Čeká je za to ale bohatá odměna. To ovšem byla jen malá útěcha pro trpaslíka, který během další bezesné noci zjistil, že mu jeho bůh jako trest odebral jeho paladinské schopnosti...

DOBRODRUŽSTVÍ VĚČNÝCH DUŠÍ POKRAČUJE JIŽ DNES! 

• Bude Thomerican po dvou bezesných nocích unavený?

• Jak bude dále pokračovat konflikt mezi Sharlott a Thomem?

• Proběhne úkol skupiny ve Feolinu klidně, nebo se zase dostanou do problémů?

Odpovědi na tyto otázky získáme již dnes od 18:00 na Twitchi, Youtube i přímo zde na stránkách Nerdfixu!