Když už adaptace, tak aspoň taková, která ctí samotné zasazení. Nějaký ten pátek už víme, že se dočkáme filmové verze parádní a úspěšné PlayStation 4 exkluzivity Ghost of Tsushima, o kterou se postaralo studio Sucker Punch Productions. O režii filmu se zas postará Chad Stahelski, známý americký kaskadér a filmař, který zrežíroval všechny díly akční série o Johnu Wickovi. Stahelski se netají tím, že je sám velkým fanouškem japonské kultury a kinematografie. V rozhovoru pro Collider tak zmínil tvorbu Akiry Kurosawy, legendárního režiséra, který je v podstatě takový japonský Miloš Forman.

A jelikož Ghost of Tsushima z části vychází z Kurosawových filmů, Stahelski by připravovanou adaptaci rád natočil zcela v japonštině, ideálně také s japonským obsazením. 

Stahelski by tak chtěl do filmu zapojil primárně rodilé Japonce, nikoliv třeba Američany s japonskými kořeny. Nesmíme také zapomenout, že zatímco my jsme zvyklí na filmy koukat s titulky, u amerického publika, které je zas zvyklé na vše koukat v angličtině, už to tolik neplatí. Stahelski ale věří, že i tak by mohl film přitáhnout lidi do kin, protože americké publikum „naučily“ číst titulky nedávné korejské pecky jako snímek Parazit a seriál Hra na oliheň, které se dočkaly světové pozornosti.

Hlavní děj filmu by měl vesměs zadaptovat události z původní hry, k žádným velkým změnám by dojít nemělo. Příběh by se tak měl zaměřit na Jina Sakaie, samuraje z roku 1274 v Japonsku, kterého čeká náročný úkol: ochrana ostrova Tsushima před mongolskými útočníky. K tomu ale bude potřebovat schopné spojence. Jen s těmi totiž bude moci eventuálně porazit mongolského vůdce Khotuna Khana.

Filmovým scenáristou se stane Takashi Doscher, mladý americký filmař s japonskými kořeny a velký fanoušek původní hry, který za sebou má zatím jen dva celovečerní filmy. Prvním je mysteriózní drama jménem Still z roku 2018, druhým je zas romantická sci-fina jménem Jediná z roku 2019. Na výrobu filmu bude dohlížet i studio Sucker Punch Productions, bude tak zastávat úlohu výkonného producenta.

Zatím však nevíme, kdy přesně bychom se adaptace mohli dočkat.