Jak už nějaký čas víme, během letošního jara odsouhlasili akcionáři ze společnosti Discovery fúzi s WarnerMedia, díky čemuž tak vznikla společnost Warner Bros. Discovery. Obě dvě původní společnosti měly také své vlastní streamovací platformy. Pro WarnerMedia to bylo samozřejmě HBO Max, přičemž pro Discovery zas Discovery+. V plánu je proto spojit obě služby do jedné streamovací platformy, která svým předplatitelům nabídne obsah jak z HBO Max, tak i z Discovery+. A kdy přesně ke spojení dojde? Podle informací z konferenčních hovorů po oznámených výsledcích z druhého čtvrtletí 2022 se zdá, že na americkém trhu to bude během příštího léta. Ale jak to bude s Evropou? 

Zatím se zdá, že na evropském trhu bychom se nové služby mohli dočkat až někdy na začátku roku 2024. Ke konci příštího roku by se platformy měli dočkat lidé v Latinské Americe. Představitelé Warner Bros. Discovery tak věří, že spojením zabrání případnému úbytku předplatitelů. Dohromady mají obě dvě služby asi 92,1 milionů předplatitelů, nicméně do roku 2025 by toto číslo společnost se svou novou platformou ráda zvedla na 130 milionů. Během jarní investorské konference zaznělo následující:

,,Jednou z nejdůležitějších věcí je, že věříme v kombinovaný produkt, nikoli v balík. Věříme, že šíře a hloubka této nabídky obsahu bude fenomenální nabídkou spotřebitelské hodnoty. Abychom se ale dostali do tohoto bodu a udělali to způsobem, který bude pro naše předplatitele skutečně skvělým uživatelským zážitkem, tak to bude nějakou dobu trvat.“

HBO Max svým uživatelům nabízí obsah z filmových archívů Warner Bros., DC, HBO, CNN, The CW, Cartoon Network, TBS a mnohých dalších. Jakmile však dojde ke spojení s Discovery, v nabídce by měla být i dokumentární tvorba z dílen Animal Planet, Travel Channel, Food Network, Discovery a dalších. Platforma by tak díky tomu mohla lépe konkurovat Disney+, jehož služba také kromě filmů a seriálů obsahuje celou řadu dokumentárních pořadů. Platforma taktéž patrně nabídne levnější obsah, jenž je podporovaný reklamou.

Zatím taktéž není známo, jak se připravovaná streamovací služba bude jmenovat. A přestože ceny za novou sloučenou platformu ještě nebyly odhaleny, vyšlo najevo, že pro některé uživatele by mohly být o něco vyšší. Společnost chce údajně vycouvat od některých výrazně zlevněných akcí a plánuje zvýšení cen „zejména v určitých mezinárodních regionech, kde jsou výrazně pod úrovní trhu“. Na podrobnější informace si tak budeme muset počkat.