Uběhl měsíc od premiéry druhé série Zaklínače. Sledovanost seriálu však rychle zpomaluje. Ve čtvrtém týdnu měl Zaklínač na kontě "pouhých" 57,34 milionů hodin zhlédnutí, což je ve srovnání s novějšími pořady, které vyšly na konci předešlého roku, poměrně málo. Pro srovnání, Stay Close nasbíral již za dva týdny od uvedení 91,18 milionů hodin, 4. série Cobra Kai má zase 107,81 milionů hodin. Je samozřejmě těžké porovnávat sledovanost seriálů podle týdenních výkonů, druhá série Zaklínače však nezazářila tolik, jako ta předchozí, což dokazují i čísla sledovanosti za prvních 28 dní od vydání těchto dvou sérií.

První sezóna Zaklínače měla po 28 dnech zhlédnutých 541,01 milionů hodin. Sezóna 2 má oproti ní po měsíci a třech dnech 484 milionů. To také není špatné, ve skutečnosti je to sedmé místo v žebříčku nejsledovanějších seriálů Netflixu, kam Zaklínač za tento týden opět vystoupal z předešlého desátého místa. Nyní zaujímá místo hned pod druhou řadou 13 Reasons Why a první řadou Zaklínače.

Každým dalším týdnem sledovanost Zaklínače upadá. To může být problém. Netflix je znám tím, že ruší i své zdánlivě sledované seriály, pokud nesplňují interní metriky sledovanosti. Zaklínač je navíc seriál, kterého produkce stojí Netflix spoustu peněz. O to víc po druhé sérii, která dostala vyšší budget, než ta první.

Myslíte si, že je oprávněně? Pokud ne, pomozte a hoďte groš Geraltovi, případně se podívejte na druhou sérii znovu, pokud si troufáte. To je totiž ten hlavní problém. Na rozdíl od první série, tu druhou diváci nesledují opakovaně. A to se také podepsalo pod nižší počet hodin.