Kvalitních fantasy seriálů není nikdy dost a těch, co se rozhodnou zpracovat řeckou mytologii je ještě méně. Pro milovníky řeckých bohů si však Netflix připravil překvapení. Již 27. října se odstreamuje první série seriálu Diova krev (v originále Blood of Zeus). Původně seriál nesl název Gods & Heroes, což je na můj vkus přece jenom trochu generické. Animace je vám jistě povědomá. Postaralo se o ni studio Powerhouse Animation, které stojí za seriálem Castlevania. Seriál bude mít 8 epizod po 30 minutách.

Přečtěte si také: Třetí série Castlevanie je zábava plná krve, humoru a temného příběhu

"Ve víru války olympských bohů s titány zjistí Heron, prostý řecký vesničan, kým doopravdy je, a stane se největší nadějí lidstva na porážku armády démonů," říká o seriálu Netflix. Je to sice kryptický popis, ale podle traileru se zdá, že nepůjde o příliš příběhový seriál. Spíše než o vybudování otázek ohledně děje se ukázka snaží předvést nepřeberné množství monster, která bude nutno zlikvidovat velmi explicitními a naturalistickými způsoby.

Seriál mají na svědomí řecko-američtí bratři Charley a Vlas Parlapanides. Není to jejich první práce ze světa řecké mytologie, tím byl film Válka Bohů, jenž získal celkem průměrná hodnocení jak i fanoušků, tak kritiků. Jejich druhý film si však odnesl ještě méně chvály. Je jím hraná adaptace anime/mangy Death Note. Jak už to u takových reimaginací bývá, nové fanoušky příliš nenadchl a ty stávající ještě méně.

"Chtěli jsme vyprávět originální příběh zasazený do milovaného světa řeckých mýtů. Jsme vděční za tak úžasné obsazení a skvělé tvůrčí partnery jako Netflix a Powerhouse Animation, kteří posunují a rozšiřují anime žánr do směrů, o kterých jsme jen snili," nechali se slyšet Parlapanidesovi.

Diova krev bude režírována  Shauntem Nigoghossianem (Justice League Action, Transformers Prime). Dabéry budou: Jason O'Mara (Agents of S.H.I.E.L.D) jako ZeusDerek Phillips (Friday Night Lights) jako HeronClaudia Christian (Babylon 5) jako Héra spolu s Jessicou Henwick (Luke Cage) jako Alexií.

Nezbývá než doufat, že se tento projekt Netflixu vydaří. Díky jejich marketingu, kdy nám nedávají příliš času mezi trailerem a premiérou, se o tom budeme moci přesvědčit již velmi brzy.